Forum Praca w Internecie Strona Główna
Zaloguj

Regulamin Główny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Praca w Internecie Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xxadminxx
Elite Group Platinium
Elite Group Platinium



Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:06, 17 Cze 2008    Temat postu: Regulamin Główny

Uwaga! Zanim cokolwiek napiszesz, zapoznaj się z poniższym regulaminem.
W przypadku niedostosowania się Twój post zostanie usunięty, Tobie natomiast grozi "Warn". 5 warnów jest równoznaczne z usunięciem z forum (ban)!!!



1. Pamiętaj, administrator bądź moderator forum ma zawsze rację!!!
2. Na forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania. Zabrania się używania wulgaryzmów.
3. Każdy użytkownik, który dokonał rejestracji ma obowiązek udzielania się na forum.
4. Każdy użytkownik, który dokonał rejestracji może zakładać swoje tematy, ankiety, edytować swoje posty i je usuwać.
5. Tematy poruszane w poszczególnych działach muszą być ściśle związane z ich tematyką.
6. Nie wiesz gdzie utworzyć nowy temat. Nie ma odpowiedniego działu. Pisz w Hyde Park
7. Zanim założysz dany temat, sprawdź, czy post o tej samej tematyce nie został założony przez innego użytkownika.
8. Zabrania się tzw. spamu, czyli wysyłania dużej ilości artykułów nie mających żadnej wartości merytorycznej. Jest to nic innego, tylko nabijanie postów.
9. Zabrania się pisania jednego posta pod drugim przez tą samą osobę. Pamiętaj, że istnieje taka opcja jak "ZMIEŃ", więc edytuj swoją wiadomość i wtedy naniesiesz poprawki.
10. Zabrania się pisania krótkich postów typu "THX","DZIĘX" czy "OK".
11. Jeżeli masz jakieś prywatne sprawy do innych użytkowników tego forum, spróbuj załatwiać to na PW lub GG, a gdy to nie pomoże dopiero wtedy zgłoś to do władz forum.
12. Administrator oraz moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku zastosowania się do informacji umieszczonych na tym forum.
13. W przypadku notorycznego łamania regulaminu konto użytkownika zostanie zablokowane bez wcześniejszego powiadomienia. W zależności od stopnia przewinienia: na stałe lub tymczasowo.
14. Wszelkie formy buntów przeciwko decyzjom władz forum będą karane blokowaniem konta (banem).
15. Pisząc posty koduj linki w tagach [code]tutaj link[/ code].
16. Pisząc na tym forum akceptujesz wszystkie warunki niniejszego regulaminu, jeżeli nie odpowiada Ci którykolwiek z powyższych punktów opuść to forum!!
17. Za próbę hacku forum zostanie wszczęta wojna przeciwko oprawcy
18. Rejestrując się na forum wyrażasz automatycznie zgodę na otrzymywanie emalingu na swoją pocztę od administracji (dlatego ten emailing nie może być traktowany jako spam)
19. Przy Rejstracji podajemy prawdziwy nr Gadu Gadu ( za fałszywy grozi ban, gdyż jest to potrzebne do kontaktu z wami)
20. Niewolno podważać decyzji admina (patrz pkt 2)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Praca w Internecie Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Programy
Regulamin